5 sfaturi pentru a realiza fotografii de succes produsului tău!

Internauții sunt în căutare de poze 24/7. De aici și diferențele dintre postările ce conțin doar text și cele care au și o fotografie atașată. Cele din urmă sunt primite mult mai bine de către public pentru că, de cele mai multe ori, reprezintă și vin în suportul textului. Așadar, odată ce înțelegem că pozele sunt extrem de importante, putem cu ușurință să realizăm o distincție între pozele de o calitate bună și unele de calitate slabă.

Pozele de calitate mai bună atrag mult mai ușor potențiali clienți. Publicul apreciază estetica și este mai tentat să afle mai multe informații, dacă e convins prin “arta frumosului”. Sunt o mulțime de specialiști care studiază comportamentul oamenilor pe diverse platforme de socializare, iar în ultimul timp, studiile demonstrează că oamenii citesc textul unei postări în funcție dacă poza este placul lor, sau nu.

Cum să îți fotografiezi produsul, astfel încât poza să aibă o calitate bună? Aici sunt sfaturile noastre:

1. Nu evita să folosești camera telefonului tău smartphone!

Asta e partea în care ar trebui să vă convingem să investiți într-un aparat foto profesionist de 50 MP cu două obiective. Dar nu vom face asta! Dacă deja dețineți un astfel de aparat, sigur, folosiți-l! Altfel, pentru o multitudine de produse, este perfect ok să folosești smartphone-ul propriu.

Unele din smartphone-urile vechi aveau camere care operau pe mai puțin de 4 megapixeli și astfel, era extrem de dificil să realizezi o fotografie decentă folosindu-le. Dar smartphone-urile de ultimă generație, cum sunt iPhone 7, Google Pixel, Samsung Galaxy S4 și modelele apărute ulterior au camere de 12, sau chiar 13 MP, care vin la pachet cu o mulțime de setări (Luminozitate, Contrast, Temperatură, etc.).

Spre exemplu, această poză am făcut-o chiar eu în 2016, cu smartphone-ul meu de pe atunci, un iPhone 6.

2. Lumină naturală VS Lumină artificială

Nu subestima niciodată modul în care diferite tipuri de lumină pot îmbunătăți sau înrăutăți fotografia produsului tău. Atunci când vinzi ceva online, oamenii nu pot vedea produsul în viața reală înainte să îl cumpere, aspect care e crucial și în fotografiile pe care le postați. Astfel, lumina joacă un rol important în a ajuta clientul să observe detaliile la care s-ar fi uitat dacă ar fi ținut produsul în mână. 

Lumina naturală

Adică, lumina soarelui. Soarele emană o varietate mai mare de lumină decât, să spunem, o lampă care este îndreptată pe produs. Recomandăm acest tip de lumină, dacă:

  • produsul este destinat să fie folosit afară
  • în fotografie, produsul este purtat sau folosit de o persoană (oamenii au tendința de a arăta mai bine în lumină naturală)
  • doriți să puneți accent pe împrejurările în care este fotografiat produsul, și nu pe atributele specifice ale acestuia.

Lumina artificială

Include lumânări, foc, sau cel mai des, becuri. Aceasta produce o suprafață mai mică, dar mai intensă de lumină. Recomandăm să folosiți acest tip de lumină dacă doriți să evidențiați anumite detalii ale produsului fotografiat.

Ca regulă generală, ar trebui să folosiți un singur tip de lumină într-o fotografie. Combinând cele două tipuri, riscați să eliminați anumite detalii, pe care voiați să le evidențiați inițial.

3. Folosiți funcția portret, dacă dispuneți de aceasta!

Unele telefoane au integrată în cameră funcția portret, care identifică elementul principal al fotografiei și blurează fundalul. Această funcție adăugată fotografiilor voastre poate oferi un touch profesionist! De ce? Pentru că în general, aparatele foto profesioniste au această funcție integrată în obiectivele lor speciale. 

4. Faceți o serie de fotografii, nu vă limitați doar la una.

Este foarte bine să realizați o mulțime de fotografii, în încercarea de a o găsi pe cea mai bună! Ulterior, puteți șterge pozele redundante, pentru a evita supraîncărcarea memoriei telefonului. Este aproape imposibil ca poza perfectă să fie realizată din prima, așadar, e bine să aveți de unde alege.

5. Editați pozele!

Dacă vreți să fie totul à la carte, atunci mai aveți un singur pas de făcut. Editați pozele! Jucați-vă cu luminozitatea, contrastul, temperatura și nuanțele fotografiei. Recomandarea noastră este să folosiți Pixlr! În acest sens, am pregătit inclusiv un tutorial, care să vă ajute să editați pozele! Îl puteți accesa aici.

În concluzie, îți urăm spor la treabă! Nu ezita să ne pui orice întrebare pe paginile de Facebook și Instagram, unde echipa noastră de marketing îți va răspunde cu mult drag!

Dacă ești producător și vrei să vinzi produsele tale pe Localo, înscrie-te aici: http://salut.localo.ro/

Related Articles

Responses